Title?

O boare

Rufele de pe balcon au tresarit

Tu le vezi cu coada ochiului

Te intrebi grabit ce o sa mai fie miine

Se vor misca sau vor ingheta

Liniile din jur nemiscate

Ochiul tau inghetat

Vine o linie, se poate trage mai aproape,

Pe foaie

Aici nu se trage nici o linie, nu inca

Dar cind vine o linie vii si tu mai aproape

E tot ceea ce se vrea in aceasta viata pe linie,

Sa vii mai aproape, sa fim pe linie,

Sa nu iesim din rind cu nimic, sa fim perfecti si simpli, trasati,

apasat,

foaia ramine inchisa intre coperti,

cineva vine va veni si va scrie sub linie

romanul „Alinierea” sau „Alienarea” sau „Alina” sau „Linia”

in el se vor decupa fragmente si se vor amesteca si va reiesi o intertextuala poveste despre multe linii care nu s-au intersectat; au fost doar trasate de miini diferite, in zile diferite, in ore diferite si nu s-au intilnit, nici azi, ca, de ar fi, s-ar povesti

Am uitat ce inseamna sa fii elev, oare cind m-am oprit, era o senzatie de caiet si coperta, era o senzatie clara de detinere de obiecte specifice

De ce nu cint nu stiu, cel mai potrivit e sa cinti si sa vezi dupa aceea cum suna.

A compune melodii. A scrie e altceva, are legatura cu prinderea, taierea si alinierea. Ca un dulgher care ajusteaza, face un corp de interior.

Iar trupul descris vine si se aliniaza si el, forma perfecta, si atunci treaba e gata, niciodata n-ai fost autorul, dar trebuie sa se ocupe cineva si de consemnarile acestea

Am venit intr-o zi, mai bine zis am iesit din atelier, nimeni nu iese de obicei din ateliere, insa am indraznit sa apas pe clanta fara sa stiu ca e o clanta, am apasat asa cum apesi un perete, orice miner, cum pipai o fereastra, am impins o usa asa cum impingi orice altceva. Am dat peste o iesire neinteleasa, cum altfel, am iesit unde nu puteam gindi, iar acolo m-am ocupat cu rearanjarea informationala.

Nu mi-a iesit, sint inca captiva afara.

 

 

 

 

About notesandcounternotes


Leave a Reply

notesandcounter notes

about what I see

Pushing Ahead of the Dame

David Bowie, song by song

cu pasiune, Ema Onisâi

citește, ascultă, privește, simte, alege, incearcă, scrie, așteaptă. Imaginează-ți

Adunăm obsesii

„Cuvintele nu s-au născut dintr-o necesitate de comunicare, ci din nevoia noastră de a ne lăsa seduși.'' - Felipe Benítez Reyes

RhysTranter.com

Art and Literature for Life

ArtStormer

Flash Storms of Art for the Visually Addicted

Ink4thought

Life's journeys

INTERCULTURAL COMMUNICATION SERVICES

YOUR ROMANIAN TRANSCREATOR

The Daily Tutli-Putli

Buried in SECOND HAND clothes, a project by Raluca Roșu

about what I see

Munich Bookers

Read as much as you can!

Undeva o piatra

about what I see

